وزارت دارائي فرانسه در اختيارهكرها
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 16:48 :: نويسنده : مهدی پارسا

تازه‌هاي وب و اينترنت؛
وزارت دارايي فرانسه در كنترل هكرها

خبرگزاري فارس: هكرها با نفوذ به 150 رايانه حساس در وزارت دارايي فرانسه تلاش كردند اطلاعات و اسناد مرتبط با رياست اين كشور در اجلاس گروه G20 در ماه فوريه را به سرقت ببرند.
 

 ه گزارش فارس به نقل از آي‎دي‏جي، گزارش هاي خبري منتشر شده نشان مي دهد كه هكرها در اين زمينه به موفقيت هايي دست يافته اند؛ هرچند ابعاد اين مسئله به علت نگراني هاي امنيتي افشا نشده است.
 كرها همچنين تلاش كرده اند به ديگر وزارتخانه هاي فرانسه هم دستبرد بزنند.
 ر حال حاضر آژانس امنيت ملي سيستم هاي اطلاعاتي فرانسه موسوم به ANSSI در حال انجام تحقيقات گسترده در اين زمينه است تا ابعاد و ميزان خسارات حاصل از اين حملات مشخص شود.
 ailloux Patrick رئيس اجرايي اين آژانس مي گويد اين اولين بار است كه نهادها و وزارت‏خانه‏هاي دولتي فرانسه با چنين شدت و گستردگي مورد حملات هكري و سايبري قرار مي گيرند.
 ه نظر مي رسد اين حملات از دسامبر سال 2010 آغاز شده باشند و براي فريب كاربران و نفوذ به رايانه هاي آنان از شيوه قديمي ارسال اي‏ميل با ضمائم آلوده استفاده شده باشد.
اين ضمائم حاوي تروجان‏هاي خطرناكي بوده اند. با توجه به وسعت و شدت حملات برخي كارشناسان معتقدند احتمالا دولت ها يا سازمان هاي جاسوسي در اين زمينه دخالت كرده اند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه